Pages

Followers

Monday, 30 April 2012

OoOoO.....TaK SuSaH RuPaNyA NaK JaDi KaYa

Yang aku ni penat2 la dok keje cari duit hari2...rupa2nya senang ekk nak jadi kaya??
Hari sabtu aku pegi tesco beli barang2 dapur skit..salah satunya aku beli ubat gigi..sampai je kat umah si irfan pun ambil la ubat gigi yg aku beli tadi sambil cakap:

Irfan : Ibu,...ibu nnti simpan la ubat gigi ni kat bilik air yang tempat ada sinki ngan cermin tu.....yang macam orang KAYA tuuu.....(harap maklum umah sewa aku skang ni takder sinki dalam bilik air)

Aku : OOOO....kalo ader sinki ngan cermin dalam bilik air tu org KAYA ke???

Irfan : Ha ah....

Alahai......pemikiran anak aku yg baru umur 5 taun lebih tu...kalo budak2 lain mesti beranggapan kalo ada ps2 ke,psp ke,ipad ke,game tv ke....baru la diorang rasa makbapak diorang ni kaya raya..tp anak aku ni ada sinki ngan cermin dalam bilik air pun bole jd org kaya...hehehe

8 comments:

izla said...

Hehe..comel je irfan pikir mcm tuh..

ellynadyra said...

budak2 kan mcm2 gaya pemikiran derang

dwaty said...

budak2 kak... heheh

ambioi gambar... cam nak cari gaduh jer... hehehe

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

hehe..budak2 mmg kata gtu punya...

xpe.. janji dia xminta yg bukan2 kan..

amboi amek gambar.. bukan main laagi..

zOeY zAu YaH said...

ok lah tu kak..kang dia nk psp ke apa ke teruk akak haha..comel je dia..

Azian Elias said...

salam kenal..

so cute..

u.m.i.e said...

hahaha anak akak nie ada2 je ..:D

mama leen said...

lawak la irfan ni.. tergelak sorang baca