Pages

Followers

Wednesday, 28 March 2012

KoNtRaKtOr TaK KeReK....JuRuTeKniK YaNg LeLeBiH

Tadi ada technician ngan kontractor datang kat pejabat aku..URGENT katanya....nak jumpa boss gak..aku cakap la boss baru je meeting..dia nak masuk jugak nak jumpa boss..(hangin la jugak aku)

minah poyo: kitorg nak jumpa jap...penting
aku:bos baru je meeting
minah poyo: (buat gaya tak pueh hati)
aku:nak jumpa jgk pegi la masuk sendiri.saya tak berani.dalam tu ada pegawai daerah,ada peg khas menteri besar..pegi la
minah poyo:emm takpela...kitorg tinggal je benda ni.nnt mintak tolong bos sain kat sini dan sini yer....
aku: (tau pun ko)

tak payah kecoh sgt la pompuan woii...bukannya aku ni taknak tolong kat ko...tp esok pagi pun bole...gi makan roti canai dulu yer...aku nak wat keje aku japppp....

13 comments:

saffiya_aleesya @ echa said...

salam kenal..buat kunjungan balas ni..terima yer kak sudi singgah n follow blog saya..leh tau akak pejabat daerah mana ekk saja jer tanya..dok mna skrg ni??

ameris said...

kunjung balas...mcm2 pesen manusia ni. yg penting sabarrrrrr....

Effahazizi Mamafaranzara said...

semangat betul minah tu... hehehhe

zurayusoff said...

akak keje kat pej tanah ipoh...

zurayusoff said...

hehehe...tang semangat tu takpe lagi....tang poyo tu yg tak menahan tu....

Kancilbiru said...

hahaaha tahu takut...

Kazman / Sue said...

macam2x kerenah juga la yehhh

Aida Azryn said...

haha.. tah hape2 gurl tu. -.- sabar je la kak.. huhu

mamabetty! said...

taw plak takot erk..
macam2..adehhh!
kujungan balas =)

Deru Ombak said...

Assalamualaikum Zura..

Salam kenal juga Dari saya..

Biasalah tu... Zaman sekarang terlalu rushing.. Semua nak cepat.

Mendesak nak jugak... Heheheh..

dwaty said...

salam kenal dan follow ...

semalam opis sy didatngi sorg minsh sprm... pun kerek giller... hehehe

saya pun rasa menyesal plak klik upgrade tu... tapi takpelah... lama2 nati biasalh tu

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

hehe tau pon xnak masuk..

mcm2 perangai dorg nie..

u.m.i.e said...

kasi lempang jer orang cam tu .. hihi :D