Pages

Followers

Sunday, 22 April 2012

MeNyEsaL AkU MaSaK JaGuNg TaU!!!!!

Kenapa menyesal...
Mmg aku menyesal...
Hari sabtu baru2 ni aku rebus jagung....
Anak aku yg sulung ni sukaaaa sgt makan jagung..
Aku pun masak la....
Tiba2 aku dengar anak aku menjerit....
Ibuuuuu.....Ibuuuuuu......
Sekali...hamek kau!!!!
Gigi dia PATAH...
Ni mesti makan dengan penuh perasaan...
Tu pasal la patah...cehhh!!!
(kalo la aku tau aku tak buat jagung rebus....tp aku masak bubur jagung...bubur jagung kompom gigi tak patah kan????)
Coii!!!!


Jangan senyum ye irfan....nanti org nampak irfan takder gigi...hahaha

11 comments:

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

amek laa gmbar gigi irfan yg rongak.. nak tgk nie.. hehehehe

Mak Wardah said...

Handsome...Nice blog

MyeAqma said...

xpe gigi dh smpai masa nk patah kot.. nnti biar dia tumbuh cantik.. jgn menyesal k.. hehe :)

dwaty said...

takpe... jap lagi tumbuh yang kekal plak...
saya mmg tak suka jagung... coz kalau makan tersangkut kat gg...

Masya said...

salam perkenalan... & singgah kunjungan balas... xpelahhh gigi dah patanh.. nnt tumbuh yang baru hensemlah...

u.m.i.e said...

hehe tau dah cite :)

Pokok Manggis Depan Rumah said...

sian nye..
tak pe..
nanti keluar gigi yg baru, cantik dan smart la jadi nye.. :-)

lia said...

he3...

menda nak jadi.... xmkn jagung rebus pon bley patah... ;)

izla said...

salaam kenal jugak..
wahh bambamnye irfan :)

Cik FaRiZaM said...

la siannya dia patah gigi.....jagung tu tk abis ke??

ellynadyra said...

budak2 patah gigi tak pe, jgn kita yg patah gigi, haru gamaknya