Pages

Followers

Thursday 15 March 2012

MaJliS aQiQaH QaiSaRa

Buat majlis aqiqah kat umah abah..anak pompuan sorang la katakan...tu yang xcited lelebih tu...jom layan gambor masa kejadian..........


                                 jeng...jeng...ni la buaiannya.takde der aku hias..tempah
                                 kat org je...kalo aku hias,aku letak pokok kelapa je...
                                 tak pun pokok pisang....settle




                                                   zoom kasi dekat skittt....tedybear yg besar
                                                   tu aku pandai2 tambah...yg kecik tu org kedai
                                                   tu punya........huahuahua....



                                           patutnya dalam bekas tu aku kena masukkan air
                                           mawar tp aku tak bubuh pun....nyesal tak masukkan....




                                                    geng2 marhaban......




                                         khemah tempah 2 bijik je....sok nnt bila qaisara kawen
                                         ibu tempah 10 bijik khemah yer....




                                                        Nur Qaisara Batrisyia Binti Yusoff




                                                     Si jantung hati....muahhhhhh



Masa majlis ni masak sendiri je....jimat skit.sedap pun sedap.....heeeeeee
                                

No comments: